No nyt kävi niin, että sain Polgaralta näin hienon blogipalkinnon.



 
Kiitos ja kumarrus, kyllä sydäntä nyt lämmittää. Oikeasti. Mutta ihan ilmaiseksi tunnustus ei tullut. Ei, tähän liittyy jonkin sellainen haaste. Olen minä niitä joskus toisten blogeissa nähnyt, mutta nytpä on tutustuttava tällaiseen toimintaan ihan itse. Kääk. Onneksi mukana tuli selkeät ohjeet, että tiedän mitä pitää tehdä.

Ohjeina on:
1. Nimeä 15 bloggaajaa
2. Kerro heille tunnustuksestasi
3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi
4. Kiitä bloggaajaa jolta sait tunnustuksen
5. Lisää The Versatile Blogger Awardin kuva postaukseesi

Okei, vitonen on jo hoidettu. Jatkan järjestyksessä.

Herranjestas, 15 bloggaajaa on tosi paljon! Ja minä olen ehkä viimeinen bloggaaja, joka tämän sai. Tarkoittaa, että kaikki muut ovat tähän jo vastanneet. No, ehkä muutaman keksin, yritän ainakin. Jos olette jo vastanneet niin laistakaa, tai jos ette halua missään tapauksessa vastata, niin keksikää hyviä tekosyitä.

Hanna o. (sorry, blogi on salasanan takana)
Astarten asanat
Liian paksu perhoseksi
Tinde
Rantakunnossa ne valaatkin on

Öööööh, nyt ei keksi enempää. Sanotaan sitten vielä, että kaikki ne bloggaajat, jotka eivät ole vielä koskaan kertoneet blogissa itsestään satunnaisia faktoja.

Ja sitten oli ne faktat minusta. No en tiedä kuinka faktoja nämä ovat, jonkinlaisia asioita kuitenkin.

1. Syön valtavasti karkkia. Päivittäin. Mielellään sekä tummaa suklaata (valkoinenkin käy) että salmiakkia. Jooginen ruokavalio ei siis ihan vielä ole kaikin osin täysin hallussa…

2. Yksi tärkeä syy, miksi hakeuduin peruskoulun jälkeen iltalukioon, oli se että iltalukiossa ei ollut lainkaan liikuntaa. Yläasteella lintsasin ison osan liikuntatunneista.

3. Minun on vaikea muistaa kumpi on oikea ja kumpi vasen jos en keskity. Oikean ja väärän erotan kyllä.

4. Jokin aika sitten minulta kysyttiin, olenko naimisissa miehen vai naisen kanssa. Ilahduin kysymyksestä tosi paljon.

5. Luen mielelläni englanninkielistä chick littiä. Sanomalehdistä luen ainakin etusivun ja yleisönosaston.

6. Viihdyn laivoissa ja veneissä, sisävesillä ja merelläkin.

7. Pitkävihaisuus on minulle täysin mahdotonta. Olen yrittänyt, ei onnistu.

Kiitos Polga, nyt on tullut tällaistakin toimintaa kokeiltua. Ja kaikkeahan pitää kokeilla paitsi omaa siskoa ja kansantanhuja.